Zostan Jednym z Fantastycznych I Przeżyj nie zapomnianą przygode
Battle Stance
Jest używany przede wszystkim do gry solo, posiada różne zdolności zmieniające status oraz ataki zadające wysokie obrażenia.
Defensive Stance
Oferuje mniej typów ofensywnych ataków specjalnych ale daje Wojownikowi więcej specjalizacji defensywnych plus bonus do ogólnego wskaźnika defensywy. Ta postawa jest przeznaczona głównie do roli Tanka w drużynie.
Berserker Stance
Pozwala na więcej ataków krytycznych ale Wojownik otrzymuje wówczas więcej obrażeń. Tą postawę najlepiej używać, gdy wojownik jest drugim Tankiem w drużynie lub w sytuacji, gdy potrzebne są dodatkowe obrażenia.
Zdolności Wojownika, które atakują więcej niż jeden cel generują więcej dodatkowego Threat (zagrożenie przekładające się na ściąganie uwagi przeciwnika, im większe obrażenia tym większe Threat, im większe Threat tym większa szansa na to, że niepotrzebnie ściągniemy uwagę wroga).
Pasek akcji
Każda postawa posiada własny pasek akcji. Zdolności umieszczamy właśnie na takim pasku. Gdy zmieniasz postawy, zmienia się także twój pasek akcji.
Okrzyki
Wojownik posiada kilka Okrzyków, które są użyteczne w sytuacjach, gdy walczymy. Wszystkie Okrzyki potrzebują Rage by ich użyć, są natychmiastowe i mają średni czas ponownego użycia.
Battle Shout
Zwiększa siłę ataku wszystkich członków drużyny na obszarze X jardów o Y punktów. Trwa Z sekund.
Intimidating Shout
Wojownik krzyczy zmuszając nacelowanego przeciwnika, aby pozostał i walczył. Wszyscy pobliscy wrogowie w zasięgu działania okrzyku uciekną w strachu. Trwa X sekund.
Demoralizing Shout
Zmniejsza siłę ataku walki wręcz wszystkich pobliskich przeciwników w zasięgu X jardów o Y punktów. Trwa Z sekund.
Challenging Shout
Okrzyk, który zmusza wszystkich pobliskich wrogów do tego, aby atakowały Wojownika. Ten okrzyk ma bardzo długi czas do ponownego użycia, więc najlepiej zostawić go na wyjątkową sytuację, gdy trzeba będzie ratować członków drużyny.
Zdolności ogólne
Heroic Strike
Silny atak, który zwiększa twoją siłę ataku walki wręcz przy następnym uderzeniu.
Sunder Armor
Twój następny atak obniża wartość zbroi celu. Sunder Armor może zostać nałożone do 5 razy. Kontynuuj zmniejszanie zbroi celu by cel otrzymywał więcej obrażeń. Sunder Armor nie nakłada się z efektem Expose Armor ale nakłada się na efekt Faerie Fire. Świetna zdolność do generowania Threat w celu utrzymania wroga na sobie.
Shield Bash
Natychmiastowy atak, który ogłusza cel o X obrażeń, przerywając rzucanie czarów i zapobiegając rzucaniu czarów tej szkoły magii przez Y sekund. Nie może być używany w Berserker Stance.
Hamstring
Twój atak zadaje X obrażeń i spowalnia poruszanie się wroga do Y% normalnej wartości przez Z sekund. Najlepiej używać tej zdolności, gdy chcemy uniemożliwić wrogowi ucieczkę. Może być także używane jako sposób ucieczki. Dostępne w Battle i Berserker stance.
Rend
Twój atak spowoduje, że cel zacznie krwawić. Dodatkowo, oprócz normalnych obrażeń z twojej broni twój cel otrzymuje obrażenia od krwawienia przez krótki okres czasu. Jest to DOT (Obrażenia poprzez Czas), który powinien być używany na początku walki. Dostępne w Battle i Berserker stance.
Blood Rage
Zdolność natychmiastowa, która poświęca trochę twojego życia by napełnić po części twój pasek Rage. Najlepiej używać tej zdolności w grupie, która posiada uzdrowiciela. Generuje X Rage natychmiastowo i Y Rage w czasie działania. Może być używane we wszystkich postawach.
Slam
Uderza przeciwnika zadając X dodatkowych obrażeń. Może być używane we wszystkich postawach.
Intercept
Szarżuje na wroga zadając X obrażeń i ogłuszając go przez Y sekund.
Retaliation
Natychmiastowo kontratakuje każdego wroga, który zada Ci cios w walce wręcz przez X sekund. Ataki zadane zza pleców w walce wręcz nie są kontratakowane.
Execute
Próba wykończenia zranionego wroga, zadając X obrażeń i konwertując każdy dodatkowy punkt Rage w X dodatkowego obrażenia. Działa tylko na wrogów, którzy posiadają 20% lub mniej życia.
Zdolności w Battle Stance
Charge
Umiejętność ta powinna być używane na początku każdej walki by wygenerować trochę Rage. Wojownik szybko dobiegnie do miejsca, w którym znajduję się nacelowany wróg. Szarża pozwala także na uzyskanie efektu ogłuszenia przeciwnika na pewien moment. By użyć tej zdolności Wojownik musi być poza aktywną walką i musi być wystarczająco blisko wroga nie będąc w minimalnym zasięgu Szarży by szarżować. Może trochę zając czasu zanim w pełni opanuje się tą zdolność.
Thunder Clap
Natychmiastowe obszarowe, uderzenie na małym zasięgu. Wszyscy wrogowie w zasięgu działania Thunderclap otrzymujące lekkie obrażenia lecz ich ataki są mocno spowolnione przez krótki okres czasu
Overpower
Natychmiastowy atak, który zadaje obrażenia broni plus X. Może być użyty tylko w przypadku, gdy cel uniknie ataku. Overpower nie może zostać zablokowany, uniknięty, bądź sparowany.
Mocking Blow
Twój atak zadaje dodatkowe obrażenia i zmusza cel by atakował Ciebie! Jest to świetna zdolność do ratowania członków twojej drużyny, którzy są w kłopotach. Mocking Blow ma długi czas potrzebny do ponownego użycia, więc używaj go wtedy, gdy jest on Ci naprawdę potrzebny.
Zdolności w Defensive Stance
Defensive Stance zmniejsza ilość obrażeń otrzymywanych i zadawanych ale generuje więcej Threat poprzez zwykłe ataki, specjalne i inne zdolności wpływające na status wroga.
Shield Block
Znacznie zwiększa szanse na blok. Blokuje jedynie jeden atak frontalny. Dodatkowo oprócz redukcji obrażeń otrzymywanych włącza możliwość użycia kontrataku poprzez zdolność Revenge.
Disarm
Jeśli wróg używa broni to szczęśliwie użyty Disarm znacznie zmniejszy zadawane obrażenia celu przez krótki okres czasu rozbrajając go z broni. Długi czas ponownego użycia.
Taunt
Natychmiastowa zdolność, która ośmiesza cel. Pomyślnie użycie zwróci uwagę celu powodując atakowanie Ciebie. Umiejętność powinna być używana regularnie by trzymać uwagę monstrów i ich atak na Tobie. Taunt oczywiście wymaga od uzdrowicieli w twojej drużynie by Cię leczyli.
Revenge
Natychmiastowy atak, który zadaje dodatkowego obrażenia. Kontratakuje wroga dla dodatkowych obrażeń. Zdolność tą musi poprzedzić akcja defensywna (Shield Block lub zablokowanie ataku).
Zdolności Berserker Stance
Cleave
Zamiatający atak, który zadaje obrażenia broni plux X celowi i jego najbliższym sprzymierzeńcom. Ta zdolność jest użyteczna, gdy walczysz z wieloma monstrami za jednym razem. Miej pewność, że pobliscy wrogowie nie są uśpieni, inaczej Cleave obudzi je.
Berserker Rage
Wojownik wchodzi w stan szału Berserkera stając się niewrażliwym na efekty Fear oraz ogłuszające i generując dodatkowe Rage przy otrzymywaniu obrażeń. Trwa X sekund.
Recklessness
Wojownik będzie zadawał uderzenia krytyczne większością swoich ataków i będzie niewrażliwy na efekty Fear przez następne X sekund, lecz obrażenia otrzymywane są zwiększone o Y%.
Whirlwind
W trąbie powietrznej stali atakujesz X przeciwników w zasięgu Y jardów zadając obrażenia broni każdemu przeciwnikowi.
Pummel
Natychmiastowy atak, który zadaje dodatkowe obrażenia i przerywa rzucanie czarów przez krótki okres czasu.
Komba
* Użyj Shield Bash/Block, następnie zaatakuj z Revenge.
Trening
Jest niezwykle ważne, abyś powiększał swoja zdolność używania różnorodnych broni żeby móc bezproblemowo zmieniać obecną broń na inną, jeśli lepsza broń będzie innego typu. Trzymaj kilka rodzajów broni w swoim inwentarzu i kontynuuj ich zamianę w celu powiększania zdolności w ich używaniu.
Profesje do wyboru
Możesz wybrać jakie chcesz. Jednak możesz też użyć tych poniższych szczególnie pasujących dla Wojownika:
Mining and Blacksmithing
Twórz sam swój ekwipunek.
Herbalism i Alchemy
Twórz fiolki lecznicze i wspomagające statystyki itp.
First Aid
Normalnie nie jesteś w stanie sam siebie leczyć, więc weź tą zdolność by zminimalizować czas odpoczynku po walce.
Fishing and Cooking
Łap ryby i rób własne jedzenie by zmniejszyć czas odpoczynku po walce.
Offline