Zostan Jednym z Fantastycznych I Przeżyj nie zapomnianą przygode
Desperate Prayer (Poziom 10)
(Krasnoludy/ Ludzie)
Starshards (Poziom 10)
(Tylko Nocne Elfy)
Touch of Weakness (Poziom 10)
(Tylko Nieumarli)
Hex of Weakness (Poziom 10)
(Tylko Trolle)
Fear Ward (Poziom 20)
(Tylko Krasnoludy)
Feedback (Poziom 20)
(Tylko Ludzie)
Elune's Grace (Poziom 20)
(Tylko Nocne Elfy)
Devouring Plague (Poziom 20)
(Tylko Nieumarli)
Shadowguard (Poziom 20)
(Tylko Trolle)
Czary leczące (Święta Magia)
Lesser Heal
Leczy twój cel o X.
Heal
Leczy twój cel o X.
Greater Heal
Leczy pojedynczy cel o X. Ten czar długo się ładuje.
Flash Heal
Leczy sojuszniczy cel od X do Y. Ten czar krótko się ładuje, lecz zabiera więcej many. Jeśli ktoś jest bliski śmierci możesz użyć ten czar na nim, ponieważ inny mógłby nie zdążyć naładować się na czas.
Prayer of Healing
(Grupowe Leczenie) - Leczy pobliskich członków drużyny o X. To jest mocny czar.
Renew
Leczy X obrażeń przez Y sekund. Dopóki „Renew” leczy po czasie, najlepiej używać go po walce, lub gdy tank wraca z zwabiania.
Holy Magic Spells
Prayer of Fortitude
Dodaje mocy drużynie, zwiększając ich Wytrzymałość o X na 1 godzinę. Wymaga Składnika.
Smite
(Bezpośrednie Obrażenia) - Uderza wroga zadając X świętych obrażeń. Ta umiejętność jest użyteczna przeciwko potworom, które są podatne na tego typu obrażenia.
Dispel Magic
Niweluje magie na wybranym celu, likwidując X szkodliwych czarów u przyjaciela lub X korzystnych czarów u wroga. Ta umiejętność może być użyta, aby osłabić wroga lub aby zlikwidować szkodliwe efekty na sobie i innych członkach drużyny.
Shadow Magic Spells
Mind Blast (Bezpośrednie Obrażenia)
Zadaje wrogiemu celowi X obrażeń, lecz używając tego zwiększasz uwagę otoczenia na siebie. Spowoduje to większą wściekłość u wrogów i zwiększy szanse, że to właśnie ciebie pierwszego zaatakują. Zatem ten czar dobrze nadaje się do wykańczania bliskich śmierci wrogów, lub gdy chcesz odwrócić uwagę wroga od innych członków drużyny.
Shadow Word: Pain (Obrażenia po Czasie)
Słowo ciemności, które zadaje X obrażeń przez Y sekund. Używaj tego typu czarów, gdy zamierzasz walczyć z wrogiem jakiś czas. Jeśli potwór będzie zabity szybko, to ten czar będzie zmarnowany, bo nie zdąży zadać wszystkich obrażeń przed śmiercią wroga. Ta umiejętność będzie się sumować z czarem „Corruption” Warlocka.
Mana Burn
Pobiera X many z wybranego celu. Za każdy punkt many zabrany w ten sposób, przeciwnik będzie otrzymywał Y obrażeń. Ta umiejętność jest użyteczna przeciwko wrogom posiadającym manę. Kliknij na przeciwnika i zobacz, czy ma pasek many.
Mind Vision
Umożliwia Kapłanowi patrzenie przez oczy wybranego celu przez X minut. Ta umiejętność jest przydatna przy zwiadach, zwabianiu, lub dla zaspokojenia ciekawości czy zabawy.
Fade
Powoduje zniknięcie, zmniejsza uwagę otoczenia na wszystkich wrogach przez X sekund. Jeśli wrogowie są rozwścieczeni na ciebie, dlatego, że się właśnie uleczyłeś użyj tej umiejętność, aby zmniejszyć znienawidzenie do ciebie. Wtedy, jeśli masz farta, potwory będą atakować kogoś innego, kto radzi sobie w walce wręcz, jak np. Wojownik.
Mind Control
Kontroluje mózg humanoidów do X poziomu, lecz zwalnia ich prędkość ataku o Y%. Ostatnie Z min. Nie działa na wrogach w pułapce.
Disciplines
Levitate
Umożliwia Kapłanowi lewitacją, sunąc parę stóp ponad ziemią. Podczas lewitacji spadniesz z mniejszą prędkość i możesz chodzić po wodzie. Każde, nawet najmniejsze obrażenie zniweluje tą umiejętność.
Power Word: Shield
Tworzy tarczę wokół wybranego celu, która absorbuje X obrażeń. Kiedy tarcza działa, nie będzie mogła być przerwana przez fizyczne ataki. Użyj tego czaru na słabych sojusznikach (jak casterzy) lub tankach (zanim ich uleczysz). Dobzi Kapłani są ekspertami w używaniu tej umiejętność. Nie muszą być proszeni o użycie tego. Tarcza może być użyta raz na 30 sekund na jednym celu. Można tego używać wyłącznie na członkach drużyny.
Inner Fire
(Buff na siebie) - Zwiększa obrażenia o X i wzmacnia pancerz o Y na Z minut. Ponieważ jest to buff na siebie, nie możesz użyć tego na innych graczach.
Buffs
Power Word: Fortitude
Napełnia wybrany cel Świętą mocą, co zwiększa jego Wytrzymałość o X, na Y minut. Użyj tego na członkach drużyny i na sobie, ponieważ podniesie to twoje wartości obrażeń. Poproś członków drużyny, aby powiadomili cię, gdy buff się skończy, lub sam sprawdź, wybierając gracza i patrząc na jego buffy po lewej stronie ekranu.
Shadow Protection
Zwiększa odporność wybranego celu na magię cienia(shadow) o X, na Y minut.
Uwaga otoczenia/Crowd Control/Umiejętności Zwabiania
Mind Soothe
Uspokaja humanoida, zmniejsza zasięg, z którego może cię atakować o X jardów. Ta umiejętność jest przydatna w zwabianiu. Kapłan uspokaja jeden cel, wtedy zwabia innego pobliskiego potworo, bez budzenia uspokojonego wroga.
Psychic Scream
Kapłan wydaje psychiczny okrzyk, który zmusza X pobliskich wrogów do ucieczki. To jest dobra umiejętność typu crowd control, kiedy np. przy zwabianiu coś pójdzie nie tak. „Psychic Scream” ma szanse na szybsze przełamanie efekty, kiedy przestraszeni wrogowie są uszkodzeni.
Shackle Undead
Powoduję uwięzienie nieumarłego wroga na maksymalnie X sekund. Każde zadane mu obrażenie, uwolni wroga. Tylko jeden naraz wybrany cel może być uwięziony. Wzmożona szansa na wcześniejsze złamanie efektu.
Inna informacja
Profesje do wyboru
Możesz wybrać jakie chcesz. Jednak możesz też użyć tych poniższych szczególnie pasujących dla Kapłana:
Tailoring
Kapłani mogą robić Cloth armor dla siebie lub sprzedawać innym.
Enchanting
Kapłani mogą zaklinać swój ekwipunek, aby zrobić go potężniejszym.
Herbalism i Alchemy
Kapłan może robić dla siebie mikstury uzupełniające manę i poprawiające statystyki.
Offline